Forside /Kontakt / Klager over VandCenter Syds sagsbehandling og afgørelser Skulle det ske, at du føler dig dårligt eller forkert behandlet af VandCenter Syd, vil vi meget gerne høre om det. Måske kan vi løse det i fællesskab og opklare eventuelle misforståelser. I første omgang beder vi dig om at sende din klage til info@vandcenter.dk. Du kan også sende din klage skriftligt til vores postadresse VandCenter Syd, Vandværksvej 7, 5000 Odense C. Skriv "Klage" som overskrift i brevet . Beskriv bedst muligt: hvad du klager over hvem du har været i kontakt med hvornår det er sket adresse- og kontaktoplysninger Rammer for vores klagebehandling Din klage bliver behandlet grundigt af vores eksperter inden for det relevante fagområde - og naturligvis i henhold til den gældende lovgivning på området. Lovgivningen gælder for alle og sætter rammerne for, hvordan vi kan hjælpe dig. Vi arbejder ud fra myndighedernes bestemmelser i Odense og Nordfyns kommuner. Yderligere klagemuligheder Hvis du fortsat er utilfreds med afgørelsen, har du mulighed for at indgive en forbrugerklage efter lov nr. 524 af 29. april 2015 om alternativ tvistløsning i forbindelse med forbrugerklager (forbrugerklageloven). Klagen indgives til: Konkurrence – og Forbrugerstyrelsen Carl Jacobsens Vej 35 2500 Valby Klageadgangen er fastsat i forbrugerklagelovens kapital 5 om mediation. Indgiver du en klage, er omkostningen i første omgang fastsat til 100,- kr. Er der ikke fundet en mindelig løsning ved mediation, kan der klages til Forbrugerklagenævnet. Dette koster 400,- kr. Beløbet tilbagebetales, hvis du får medhold. Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen kan fastsætte beløbsmæssige over- og undergrænser m.v. for størrelsen på det omtvistede beløb, som betingelse for indbringelse af klager. Læs mere på www.forbrug.dk. Men lad os se, om vi ikke kan løse det i fællesskab inden da.